Onze filosofie
1.
Financiële prestaties zijn het resultaat van het identificeren en managen van de juiste lange termijn business drivers. Het vroegtijdig signaleren en focussen op de dingen die er echt toe doen, voorkomt dat u klem komt te zitten tussen de lange en korte termijn.
   
 
  klik op het plaatje om te vergroten
   
2.

Mensen maken het verschil tussen succes en falen. Wie is het nu niet eens met deze stelling. Waarom krijgt HRM dan soms zo weinig prioriteit? Komen HRM managers bijna nooit uit de lijn? Zijn functioneringsgesprekken vaak verplichte nummers?

   
3.

People management is “though business” Probeert eens uw eigen mensen in de onderstaande matrix te plotten. Heeft u hier ook naar gehandeld?

   
 
  klik op het plaatje om te vergroten
   
4.

What get’s measured gets done! Niet alleen kwantitatieve maar ook kwalitatieve zaken zijn heel goed meetbaar. Wanneer uw omzet daalt omdat klanten ontevreden zijn, is het al te laat. Waarom niet regelmatig de klanttevredenheid in kaart brengen?